7 januari 2024

All together as one! – Mediacrew

Zaterdag 6 januari de eerste speeldag van 2024, PKC tegen DOS’46.
Alles klaar gezet om weer een mooie stream te draaien, maar mensen te kort.

Na een paar appjes konden we Wessel Seepers van DeetosSnel toevoegen aan ons team achter een camera.
Helaas meldde een van commentatoren zich ziek, dus snel in de kantine op zoek naar vervanging en die vonden we snel. Jan de Jager viel met alle liefde in.

In de regie kamer miste we ook een handje achter de replays, maar daar was Tim de Haas van DOS’46 hij kwam even buurten. Hij hielp ons uit de brand met de replays.

Bijzonder hoe alle clubs elkaar helpen zonder er om te hoeven zeuren.

Ook was het de eerste keer van Brigitte van Roon om te presenteren en wat was ze goed. Zo blij dat we haar mogen toevoegen aan ons team!

Bedankt alle leden van de mediacrew en in het bijzonder Wessel, Tim en Jan voor jullie aanwezigheid en enthousiaste inzet.

Mocht je nu denken ik wil ook best bij elke thuiswedstrijd helpen. Kom eens langs dan kunnen we kijken wat mogelijk is, want we hebben echt nog mensen nodig op alle functies.

Mediacrew PKC