Kleding

De clubkleding van PKC/Vertom bestaat uit een groene broek of rok en een wit wedstrijdshirt. In deze kleding worden de wedstrijden gespeeld.

Leden dienen zelf een shirt aan te schaffen behalve degenen die in een team komen die in een sponsorshirt spelen. Dankzij sponsoren hebben we zowel voor alle F als E kinderen een wedstrijdshirt te leen. Een broekje of rokje dienen de leden zelf aan te schaffen. Tevens zijn kunstgrasschoenen nodig en zaalsportschoenen zonder zwarte zool of op de zool moet “non-marking” staan. Bovendien raden wij onze leden aan voor en na het sporten een trainingspak te dragen. Een aantal teams heeft gesponsorde trainingspakken en/of wedstrijdkleding. Sponsorkleding mag alleen gedragen worden op wedstrijddagen en niet bij trainingen!

Kleding is te koop via de ‘PKC-webshop’ van Sportcentrum Dordrecht

Marktplaats

Op de Facebookpagina Marktplaats PKC kunnen leden gebruikte kleding en schoenen te koop aanbieden. Je kunt daar dus kijken of er iets voor je bij zit.

Sponsorkleding

Aan een aantal teams wordt aan het begin van het seizoen sponsorkleding verstrekt. Dit kan zijn: wedstrijdshirt, trainingspak, sporttas en/of trainingskleding.

Met sponsorkleding dien je zorgvuldig om te gaan en gelden de volgende regels:

• de kleding mag alleen gedragen worden voor, tijdens en na een wedstrijd (dus niet thuis of tijdens gymlessen op school!)
  • de kleding mag niet vermaakt worden
  • kleine reparaties dient men zelf uit te voeren
  • aan het einde van het seizoen dient men de kleding in correcte staat en gewassen in te leveren

Voor vragen over sponsorkleding kan je terecht bij:

Cyta de Jong

E-mail: sportwear@pkc-korfbal.nl

Gevonden voorwerpen

Elke week worden de gevonden voorwerpen opgehaald en verschijnt hieronder de lijst. Mocht er iets van je tussen zitten, kun je contact opnemen met Sandra Stam via gevonden@pkc-korfbal.nl of 06-53113099 (liefst na 18.00 uur).

Na 8 weken gaan de gevonden voorwerpen die niet opgehaald zijn naar een goed doel en de niet opgehaalde sponsorkleding naar de sponsorkledingcommissie.

Wij adviseren geen waardevolle spullen mee te nemen naar de accommodatie. Mocht je toch iets van waarde bij je hebben, kun je deze afgeven aan de barmedewerker. De spullen worden dan opgeborgen achter de bar en kunnen later weer opgehaald worden.

17 april 2024 Maat Kleur Merk
Jas (ribfluweel) XL zwart Zara
Sportschoenen 33 wit Nike
Plastic tas met 2 Disney puzzels
Sportjasje 48/50 zwart Crivit
Sporttasje (The Hedgehog) met sportspullen blauw
Trainingsjasje 152 blauw Hummel
2x zonnebril
Alpaca eenhoorn knuffeltje lichte kleurtjes
10 april 2024
Sportshirt 140 wit Jako
Sportbroekje 10 zwart Juventus
T-shirt 9/10 lichtblauw Retour
3 april 2024
Omslagdoek met snorren volwassen wit/zwart
Sportschoenen in rugzakje 34 roze Chicane
Sportschoen (links) 39 zwart/wit Mizuno
Trainings- / joggingbroek grote kinder groen Puma
27 maart 2024
Sportschoenen volwassen legergroen Bluebox
Gympen 32 wit Zara
Gympen 33 beige/groen Go Bananas
Sweater 122 oranje Primark
Trainingstrui (geen sponsor / geen nummer) XXL donkerblauw Macron
Rugzakje met sportspullen groen Fila
Hoody 56/58 groen Puma
20 maart 2024
T-shirt (met rode verfvlekken aan de voorkant) klein volwassen blauw Adidas
13 maart 2024
T-shirt met adelaar M zwart Russell
Gympen 26 wit/roze Nike
Gymschoentjes met klittenband 31 roze Chicane
6 maart 2024
Regenlaarsjes 31 regenboogkleuren
28 februari 2024
Gebreide (rol)kraag donkerblauw
Jas L zwart Agu
Vest S zwart Russell

Lijst met gevonden voorwerpen is bijgewerkt op: 17 april 2024

Vragen?

Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op!