Vrijwilligers

De organisatie van PKC/Vertom is geheel gebaseerd op (onbetaald) vrijwilligerswerk, dat is opgebouwd uit het bestuur, commissies en (ad-hoc) werkgroepen.

Barrooster

Zie wanneer de kantine open is.

Jurytafel

Zaal-commissaris

planning

Vrijwilligerswerk

Het bestuur bestaat uit drie personen, te weten:

• Voorzitter
  • Bestuurslid Sport
  • Bestuurslid financiën

Naast het bestuur kent PKC/Vertom vele commissies om de vereniging draaiende te houden. Daarbij zijn een groot aantal leden actief. Vele handen maken immers licht werk en door zoveel mogelijk zelf te doen en te organiseren blijft het lidmaatschap van PKC/Vertom betaalbaar.

Trainers, begeleiders, bardienstmedewerkers, leden onderhoudsploeg, bestuurders en commissieleden stoppen veel tijd in hun hobby en dat waarderen wij ten zeerste bij PKC/Vertom. Jaarlijks organiseert het bestuur voor deze vrijwilligers een bijzondere feestavond om hen voor al die activiteiten te bedanken.

Als je zelf ook mee wilt helpen aan acties of iets mee wil organiseren, een team wilt begeleiden, training geven, bardiensten draaien, in een commissie of in het bestuur wilt zitten, neem dan contact op met het bestuur. Ervaring opdoen als vrijwilliger is vaak leerzaam, leuk en komt ook in het dagelijkse leven goed van pas.

Vragen?

Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op!

Aanmelden vrijwilligers

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.