14 mei 2023

Het was geweldig! Afgelopen vrijdagavond was er een volle kantine. Er werd druk gepuzzeld, gelachen en cocktails gemaakt. Wij, de dames van de kantinecommissie, bedanken iedereen die er was, voor jullie enthousiasme en gezelligheid. Met 90 vrouwen in de kantine, heb je wel een beeld hoeveel geluid dit moet zijn geweest. Allereerst dank aan de Mitra, voor het geven van de workshop en het beschikbaar stellen van de mooie hoofdprijs. Wij bedanken ook Brigitte, voor het aan elkaar praten van deze avond! Ook dank voor de mannen achter de bar, Jesper en Thomas voor hun inzet met beeld en geluid. Voor het schenken van de mooie rozen op de tafels, bedanken we Ron’s bloemenshop. Om kort te zijn, het was een feestje! Zoals velen van jullie al opmerkten, het is zeker voor herhaling vatbaar.
Jeanne, Erika, Miranda, Xanthe en Cora