25 maart 2023

🎧 Aflevering 6 van onze podcast! Dit keer hebben we Vivian Leeuwenhoek, Robert de Jong en Brett Zuijdwegt te gast. Vivian vertelt over haar rol als Korfbal League manager en hoe zij, volgens het AD, voor een cultuurshock zorgde als opvolger van Riet Stuij van den Herik als omroepster. Met Robert de Jong praten Brigitte en Vivian over het belang van de business club voor PKC. Ook blikken we terug op zijn tijd als coach en de mooie prijzen die hij heeft behaald. Met Brett Zuijdwegt blikken we terug op haar mooiste korfbalmomenten en hoe zij de eerste keer in dat groene rokje heeft ervaren. Ook vertelt Brett hoe belangrijk de supporters zijn in aanloop naar de play-offs.

Te beluisteren via YouTube: PKC Podcast – Aflevering 6 – YouTube
Te beluisteren via Spotify: PKC Podcast – Aflevering 6 – Spotify

De PKC Korfbal Podcast is dé podcast voor al het laatste nieuws, ontwikkelingen en interessante gesprekken over de grootste korfbalvereniging in Nederland. Samen met topspelers, leden en kaderleden praat de host van de podcast, Brigitte van Roon, je elke aflevering bij over alles wat je moet weten van PKC/Vertom. Of je nu een fanatieke speler, coach of supporter bent, deze podcast biedt iets voor iedereen. Abonneer nu op de PKC Korfbal Podcast op YouTube/Spotify en mis geen enkel aflevering!