Sportevents

Ahoy

Ook dit jaar heeft PKC/Vertom zich geplaatst voor de finale in Ahoy. De ticketverkoop verloopt via de ticketsite van het KNKV. Alle leden van PKC/Vertom krijgen via de weekbrief een speciale link naar de tickets speciaal voor het PKC-vak. Ook de link naar de bustickets wordt gecommuniceerd via de extra weekbrief op dinsdag 11 april.

Een wedstrijd van PKC zien? Momenteel zijn alleen de toegangskaarten van Play-Off en finale wedstrijden online te koop. Voor reguliere Korfbal League wedstrijden geldt een deurverkoop. Verdere informatie vind u op deze pagina.

Ticketverkoop

Reguliere Korfbal League thuiswedstrijden:

PKC leden hebben vrije toegang op vertoon van PKC pas bij reguliere Korfbal League wedstrijden. Vol is echter vol.
Uitpubliek dient haar toegangskaarten te kopen aan de deur op de dag van de wedstrijd (vanaf 13:15u). De toegang heeft een vaste prijs. Er wordt door PKC (in overleg met de betreffende vereniging) een verwacht supportersaantal vastgesteld.
Niet-PKC leden dienen hun toegangskaarten te kopen aan de deur op de dag van de wedstrijd (vanaf 13:15u). De toegang heeft een vaste prijs, vol is echter vol.

Reguliere Korfbal League uitwedstrijden:

PKC leden dienen hun toegangskaarten te reserveren via Supportersvereniging Kabaal. Er wordt door PKC (in overleg met de betreffende vereniging) een vast aantal toegangskaarten ter beschikking gesteld. De toegang heeft een vaste prijs, vol is vol.
Men kan kiezen om met eigen vervoer te gaan of via de bus, die bij genoeg animo door PKC geregeld wordt. Extra kosten voor de bus zijn €7,50. Prijzen per toegangskaarten verschillen per leeftijd en per vereniging. Informatie over aanmelding volgt nog.
Niet PKC leden dienen hun toegangskaarten te kopen via de desbetreffende vereniging.

Korbal League Play-Off thuiswedstrijden:

PKC leden kunnen via PKC online toegangskaarten voor de Play-Off thuiswedstrijden reserveren. Wanneer deze beschikbaar zijn, zijn deze verkrijgbaar via de ticketwebsite. Dit wordt uiteraard vooraf via onze kanalen gecommuniceerd (FacebookWeekbrief etc.). De toegang is gratis, vol is echter vol.
Uitpubliek dient via haar eigen vereniging toegangskaarten te regelen. Er wordt door PKC (in overleg met de betreffende vereniging) een vast aantal toegangskaarten ter beschikking gesteld. De toegang heeft een vaste prijs, vol is vol.
Niet PKC leden dienen hun toegangskaarten te kopen via de ticketwebsite. De beschikbaarheid wordt uiteraard vooraf via onze kanalen gecommuniceerd (FacebookWeekbrief etc.) De toegang heeft een vaste prijs, vol is vol.

Korbal League Play-Off uitwedstrijden:

PKC leden dienen hun toegangskaarten te reserveren via Supportersvereniging Kabaal. Er wordt door PKC (in overleg met de betreffende vereniging) een vast aantal toegangskaarten ter beschikking gesteld. De toegang heeft een vaste prijs, vol is vol.
Men kan kiezen om met eigen vervoer te gaan of via de bus, die bij genoeg animo door PKC geregeld wordt. Extra kosten voor de bus zijn €7,50. Prijzen per toegangskaarten verschillen per leeftijd en per vereniging. Informatie over aanmelding volgt nog.

Korfbal League Finale wedstrijden:

PKC leden kunnen via PKC online toegangskaarten voor de finale kopen. Wanneer deze beschikbaar zijn, zijn deze verkrijgbaar via de ticketwebsite. Dit wordt uiteraard vooraf via onze kanalen gecommuniceerd (FacebookWeekbrief etc.) Er wordt een vast aantal vanuit de KNKV beschikbaar gesteld voor PKC leden.
Niet PKC-leden dienen hun toegangskaarten te kopen via het KNKV.

Overig:

KNKV legitimatiehouders hebben vrije toegang op vertoon van KNKV pas bij reguliere Korfbal League wedstrijden. Bij Play-Off wedstrijden dienen zij een toegangskaart via de ticketsite te kopen voor de prijs van €2,-.

Vragen?

Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op!