HOUSE OF HEROES 2024

Making new memories! ๐Ÿพ๐Ÿš๏ธ๐Ÿชฉ๐Ÿฆธโ€โ™‚๏ธ

HOUSE OF HEROES is terug na een lange tijd. Zo lang zelfs, dat sommigen van jullie misschien vergeten zijn hoe gigantisch dit evenement was. Op 4 en 5 oktober worden de PKC Sporthallen omgetoverd tot een festivalterrein waar jullie het hele weekend geweldig kunnen feesten!

Er zijn veel nieuwe gezichten, maar ook enkele klassieke Hero’s keren terug in de line-up! Zorg dat je erbij bent op het allermooiste feestje en haal NU je Hero-tickets via de Ticketshop.

Vrijdag 4 oktober
De vrijdag wordt afgetrapt met een line-up die je niet mag missen. Geza & Dio zorgen voor een warm begin van de avond, Happy Feelings brengt de happy vibes, en het Vunzige Deuntjes Soundsystem zorgt ervoor dat jij met je vrienden (of met je moeder en haar vriendinnen) helemaal losgaat op รฉcht goede plaatjes.

Zaterdag 5 oktober
Als je vrijdag nog niet genoeg hebt gedanst, staat DJ Freek-F (onze local hero) klaar om het huis รฉcht af te breken. Vergeet niet een extra biertje te bestellen, zodat je uit volle borst kunt meezingen tijdens Daredevils. Deze zes bandleden spelen talloze herkenbare hoogtepunten, verpakt in flitsende medleys. Wipneus en Pim, bekend als knallende afsluiter van Concert at Sea, staan klaar om ook House of Heroes op zijn kop te zetten.

Weekend Hero-tickets

Waarom kiezen welke dag je gaat, als je ook een heel weekend naar House of Heroes kan? Bestel je weekend ticket via de Ticketshop.

Groepstickets ๐ŸŽถ ๐˜ผ๐™ก๐™จ ๐™ฌ๐™š ๐™œ๐™–๐™–๐™ฃ, ๐™™๐™–๐™ฃ ๐™œ๐™–๐™–๐™ฃ ๐™ฌ๐™š ๐™ข๐™š๐™ฉ ๐™ฏ’๐™ฃ ๐™–๐™ก๐™ก๐™š! ๐ŸŽถ
Verzamel jouw Heroes en geniet voordeliger van House of Heroes 2024 met de ๐˜ฝ๐™ช๐™ฎ ๐Ÿต ๐™–๐™ฃ๐™™ ๐™œ๐™š๐™ฉ ๐Ÿญ๐Ÿฌ groepsticket!

De tickets zijn te bestellen via de ticketshop voor de vrijdag- en zaterdagavond. ๐Ÿชฉ

VIP Hero-arrangement

Wil jij met een groep een exclusieve ervaring op het VIP-deck? Een eigen tafel, het beste uitzicht, sterke drank of champagne, een speciale bar en nog veel meer? Onze speciale VIP-tickets zijn te koop via onze Ticketshop!

VIP Hero-arrangement

Volg PKC Events op de socials voor meer!