26 juli 2023

De zomervakantie is nog in volle gang, maar wij denken alweer aan het nieuwe korfbalseizoen.
Dit jaar wordt het seizoen weer feestelijk geopend tijdens onze Open Dag op zaterdag 26 augustus.

De dag begint met een training voor de allerkleinsten, de Kangoeroe Klup. Hier kunnen kinderen tussen de 3 en 6 jaar oud deelnemen. Daarna zijn er diverse oefenwedstrijden én Combifit en Fightfit trainingen. Op het PKC-terrein staan diverse foodtrucks van lokale ondernemers voor een hapje en een drankje. De kinderen kunnen allerlei spelletjes doen. Kortom: voor ieder wat wils. Kom gezellig naar PKC/Vertom op zaterdag 26 augustus en doe mee met de diverse activiteiten.

Het programma van de dag is als volgt:

09:00 – 10:00     Kangoeroe Klup

iedereen mag meedoen! Ook als je nog geen lid bent. Aanmelden via ledenwerving@pkc-korfbal.nl

10:00 Officiële opening nieuwe air trampoline

10:00 – 10:30 Bokstraining

10:45 – 11:15 Combifit

• diverse oefenwedstrijden
  • PKC archief in de kantine
  • schminken
  • spelletjes voor jeugd
  • buitenbar open en een terras
  • lekkers bij de koffie