28 januari 2024

Zaterdag 3 februari organiseert PKC YoungEvents een feestje in de kantine. Op deze avond zijn de kantine, garderobe en de toiletten op de eerste etage vanaf 18:00 gesloten voor overige bezoekers. De bestuurskamer zal als alternatieve kantine worden gebruikt en is toegankelijk via het balkon in de hal. De reden dat we dit scheiden is om zicht te kunnen houden op de meer dan 100 kinderen die deze avond aan ons worden toevertrouwd voor een gezellige avond.

Zaterdag 3 februari zijn de kinderen uit de F, E en D-jeugd van harte welkom om samen met hun vriendjes te komen dansen bij de onderwater disco van PKC Young Events. Er is geen echt water, dus de kinderen hoeven geen badkleding mee te nemen, maar als ze het leuk vinden om zich te verkleden of iets aan te trekken in het thema, dan is dat super leuk!
De avond begint om 19:00 uur en eindigt om 21:00 uur. Kinderen voor wie dit te laat is kunnen vanaf 20:30 uur worden opgehaald.
Toegang is €2,- en kan contant bij de ingang worden betaald. Hiervoor krijgen de kinderen een pakje drinken/limonade en wat lekkers. Overige drankjes of lekkernijen kunnen met de PKC pas, pinpas of contant worden afgerekend.
We willen aan de ouders vragen om bij aanvang even mee te lopen en een telefoonnummer achter te laten. Na afloop moeten de kinderen binnen worden opgehaald, omdat we geen kinderen in het donker alleen naar buiten laten gaan.