26 maart 2023

KAARTEN BESTELLEN VOOR DE 1E PLAY-OFF WEDSTRIJD

ZATERDAG 1 april 2023 OM 19.30 UUR

Zaterdag 1 april 2023 om 19.30 uur speelt onze selectie de 1e Play-off wedstrijd in eigen huis tegen LDODK uit Gorredijk.

IEDEREEN, DUS OOK PKC/VERTOM LEDEN, MEDEWERKERS, BORD/TEAM SPONSORS EN KNKV LEGITIMATIEHOUDERS,  WORDT VERZOCHT OM EEN TOEGANGSKAART TE BESTELLEN VIA HET ELEKTRONISCHE TICKET SYSTEEM!

U komt hierin via: https://www.eventbrite.nl/e/tickets-1e-play-off-korfbal-league-2022-2023-590236883407

DE TICKETS ZIJN TE BESTELLEN VANAF MAANDAG 27 MAART 20:00 UUR!!

De entree-spelregels voor deze 1e Play-Off wedstrijd zijn als volgt:

Normale entree (16 tot AOW leeftijd)           € 8,00 (exclusief bijkomende kosten)

Entree t/m 15 jaar en AOW+                         € 5,50 (exclusief bijkomende kosten)

PKC/Vertom-Leden                                         gratis op vertoon van hun geldige pas *

PKC/Vertom-Medewerkers/Vrijwilligers         gratis op vertoon van hun geldige pas *

KNKV Legitimatiehouders                        € 3,00 op vertoon van hun pas (papieren versie met geldige jaarcoupon) ** (exclusief bijkomende kosten)

Let op: Iedereen, voor wie een gratis ticket is besteld, moet persoonlijk zijn/haar E-ticket inwisselen voor een polsbandje bij de kassa. Er worden geen polsbandjes los meegegeven!

Let op: het inwisselen van uw E-ticket dient uiterlijk een kwartier voor aanvang van de wedstrijd plaats te hebben gevonden!

* Afhankelijk van de E-ticket(s) worden ook de geldende PKC-pas(sen) gecontroleerd. Bijbetaling tot normaal tarief per entree volgt indien geen geldige pas wordt overlegd.

**  KNKV Legitimatiepashouders moeten ook via de ticketsite hun ticket bestellen. Ook ZIJ dienen naast de E-ticket hun (digitale) KNKV pas (papieren versie met geldige jaarcoupon!) ter controle te tonen. Zonder geldige KNKV pas geldt een bijbetaling van € 5,00 per entree. Hierover gaat men bij de kassa niet in discussie!

De kassa (boven in de kantine) zal geopend zijn vanaf 17.30 uur. De hal gaat om 18.00 uur open.

KL kassa groep

Petra Rietveld