31 maart 2024

Dit jaar organiseert PKC/Vertom voor de 10e keer de Korfbal League 2 finale (voorheen hoofdklassefinale) in de PKC-hal. Op zaterdag 6 april start de finale om 20:00 uur.

Wie de twee finalisten zijn is nog niet bekend. Unitas wist gisteren te winnen van AW.DTV en TOP/IAA Fresh won de tweede play-off wedstrijd van DSC. Dat betekent dat de teams dinsdagavond 2 april de derde en beslissende wedstrijd spelen.

Het doel van de finale is een directe toetreding tot de Korfbal League 2024-2025. De verliezer van deze finale krijgt nog een kans om de Korfbal League binnen te komen door de wedstrijd tegen de nummer 9 van de KL te winnen, KCC/CK Kozijnen.

De verkoop van de tickets gaat maandag 1 april om 20:00 uur van start via onderstaande link:

KNKV KL2 Finale 2023-2024 Tickets, zat, 6 apr. 2024 om 20:00 uur

Let op! De supporters van beide finalisten kunnen bij hun eigen vereniging reserveren en betalen.

Voor deze finale moet door iedereen tickets gekocht worden (Ook PKC-leden en vrijwilligers!). Het aantal plaatsen voor neutrale bezoekers is beperkt, omdat voor beide finalisten een deel van de hal gereserveerd is. Supporters van de twee finalisten krijgen een supportersvak toegewezen in de hal. Voor de overige liefhebbers worden er neutrale plaatsen gecreëerd.

De entreeprijzen voor deze wedstrijd zijn:

€ 5,00 t/m 17 jaar (excl. bijkomende kosten)
€ 10,00 vanaf 18 jaar (excl. bijkomende kosten)
€ 5,00 voor KNKV Legitimatiepashouders* (excl. bijkomende kosten)

*  KNKV Legitimatiepashouders moeten ook via de ticketsite hun ticket bestellen. Ook ZIJ dienen naast het E-ticket hun digitale of papieren KNKV pas (met geldige jaarcoupon!) ter controle te tonen. Zonder geldige KNKV pas geldt een bijbetaling van €5,00 per entree. Hierover gaat men bij de kassa niet in discussie!

Let op: De e-tickets moeten ingewisseld worden voor een polsbandje als entreebewijs. Dit polsbandje is op te halen in de PKC-kantine bij de kassa’s. Neem het uitgeprinte E-ticket mee of laat het e-ticket op je mobiel bij de kassa scannen.
De kassa’s zijn vanaf 18:30 uur geopend – de hal gaat open om 18:30 uur. Uiteraard is de kantine de gehele dag open.

Iedere supporter/bezoeker wordt geacht kennis genomen te hebben van de PKC/Vertom huisregels, te vinden via http://pkc-korfbal.nl/huisregels/