2 april 2023

Dit jaar organiseert PKC/Vertom voor de 9e keer de Korfbal League 2 finale (voorheen hoofdklassefinale) in de PKC-hal. Op zaterdag 8 april start de finale om 19:00 uur.

De eerste finalist is bekend: gefeliciteerd Dalto/Klaverblad verzekeringen! De strijd voor de tweede finaleplaats is nog niet gestreden. DSC wist gisteren te winnen van HKC (Ha) en dwong daarmee een derde en alles beslissende play-off af. Deze play-off wordt dinsdagavond gespeeld.

Het doel van de finale is een directe toetreding tot de Korfbal League 2023-2024. De verliezer van deze finale krijgt nog een kans om de KL binnen te komen door de wedstrijd tegen de nummer 9 van de KL te winnen, GG/RMcD Huis Emma.

De verkoop van de tickets gaat zondag 2 april om 17:00 uur van start via onderstaande link:

KNKV KL2 Finale 2022-2023 Tickets, zat, 8 apr. 2023 om 19:00 | Eventbrite

Let op! De supporters van beide finalisten kunnen bij hun eigen vereniging reserveren en betalen.

Voor deze finale moet door iedereen tickets gekocht worden (Ook PKC-leden en vrijwilligers!). Het aantal plaatsen voor neutrale bezoekers is beperkt, omdat voor beide finalisten een deel van de hal gereserveerd is. Supporters van de twee finalisten krijgen een supportersvak toegewezen in de hal. Voor de overige liefhebbers worden er neutrale plaatsen gecreëerd.

De entreeprijzen voor deze wedstrijd zijn:

€ 5,00 t/m 15 jaar (excl. bijkomende kosten)
€ 7,50 vanaf 16 jaar (excl. bijkomende kosten)
€ 3,00 voor KNKV Legitimatiepashouders* (excl. bijkomende kosten)

*  KNKV Legitimatiepashouders moeten ook via de ticketsite hun ticket bestellen. Ook ZIJ dienen naast het E-ticket hun digitale of papieren KNKV pas (met geldige jaarcoupon!) ter controle te tonen. Zonder geldige KNKV pas geldt een bijbetaling van € 4,50 per entree. Hierover gaat men bij de kassa niet in discussie!

Let op: De e-tickets moeten ingewisseld worden voor een polsbandje als entreebewijs. Dit polsbandje is op te halen in de PKC-kantine bij de kassa’s. Neem het uitgeprinte E-ticket mee of laat het e-ticket op je mobiel bij de kassa scannen.
De kassa’s zijn vanaf 17:30 uur geopend – de hal gaat open om 17:30 uur. Uiteraard is de kantine de gehele dag open.

Iedere supporter/bezoeker wordt geacht kennis genomen te hebben van de PKC/Vertom huisregels, te vinden via http://pkc-korfbal.nl/huisregels/