10 april 2023

WE GAAN WEER MET Z’N ALLEN NAAR AHOY!!

Evenals vorig jaar is het ons vlaggenschip weer gelukt om de Finale van de Korfbal League te spelen. Maar dat is hopelijk niet de enige, die een finale gaat spelen. Onze Junioren Selectie gaat morgenavond (11 april) nogmaals de strijd aan met KZ/Thermo4U A1 om ook hun verdiende finale-plek in Ahoy op te eisen.

1 ding is zeker: de 9e man/vrouw  van PKC/Vertom gaat weer naar Ahoy. Dus haal je groen/witte – te gekke – outfit maar weer uit de kast of schaf er snel nog een aan:

AHOY: HERE WE COME.

Entree tickets:
Het bestellen van een ticket voor AHOY gaat net als vorig jaar weer digitaal via de speciale KNKV ticketsite. Jullie kunnen allemaal via een speciale link in de PKC/Vertom omgeving komen waar je tickets kan bestellen in het speciale PKC/Vertom supporter vak.

Bestellen kan vanaf morgenavond 11 april 22:00. De link hiervoor wordt morgenavond via een speciale weekbrief gedeeld.

De prijs voor een ticket is € 34,00 (ongeacht leeftijd). Het ticketsysteem is makkelijk te volgen. Nadat je in het eerste scherm op de knop KOOP hebt geklikt, komt er een scherm waarin je een vak moet kiezen. Hierna kan je het aantal tickets bestellen. Je kunt er per persoon maximaal 4 bestellen. In dit scherm kan je ook nog een stoel kiezen, maar dat hoeft niet. Wij raden je zelfs aan om dat niet te doen, want:

Wij bij PKC/Vertom doen niet aan rijen en stoelen!!

Hierna volg je gewoon de rest van de stappen. Het wijst zich allemaal vanzelf.

Bus tickets:
Helaas kunnen we voor de aanschaf van een ticket in een van de supportersbussen geen gebruik maken van bovengenoemde site, maar kan dit wel via de voor velen al bekende ticketsite, die we de laatste jaren bij PKC/Vertom gebruiken. De link hiervoor wordt morgenavond (11-04) in de loop van de avond via een speciale weekbrief bekend. Je kunt je bus ticket bestellen tot uiterlijk donderdag 14 april 12:00 uur.

In de bevestigingsmail ontvang je krijgt E-ticket met QR-code, die wordt gescand bij de bus. De prijs voor een bus ticket is voor PKC/Vertom leden en -medewerkers tot 18 jaar gratis. Niet-PKC/Vertom leden en volwassenen betalen € 7,50 (excl. bijkomende kosten) voor een retourtje AHOY.

De supporters, die ’s morgens zelf richting Oude Haven gaan, maar ’s avonds na afloop van de finale toch wel graag met de bus terug willen, moeten wel gewoon een bus ticket ALLEEN RETOUR bestellen (prijs blijft wel hetzelfde).

De bussen zullen vanaf 11:30 uur bij PKC/Vertom vertrekken. De (bus)supporters, die graag ook de hele Junioren Finale willen zien, moeten zorgen dat zij op tijd aanwezig zijn bij PKC/Vertom, zodat zij in een van de eerste bussen richting AHOY kunnen vertrekken. De laatste supporters bus zal om 12:00 uur vertrekken, dus zorg dat je op tijd bent!!

Alles op een rijtje:

Wat:                                                Korfbal Leaguefinale 2023
Waar:                                             Rotterdam Ahoy
Wanneer:                                      Zaterdag 15 april
12.30 uur: Finale A-jeugd
16.15 uur: Korfbal Leaguefinale

Link entree tickets:                       wordt in de loop van dinsdagavond 11 april via een speciale Weekbrief bekend gemaakt.

Link bus tickets:                            wordt in de loop van dinsdagavond 11 april via een speciale Weekbrief bekend gemaakt.

Supporter vak PKC/Vertom :      Finale Senioren – 1e ring – AA t/m AF

Bij Finale PKC/Vertom A1 ook 1e ring – CA t/m CD