28 januari 2024

Update: Het is, door een storing, nog niet mogelijk om kaarten te bestellen. Meer informatie volgt woensdag 31 januari.

Van 7 t/m 10 februari vindt de finaleronde van de IKF Korfball Champions League plaats bij PKC. Voor de finaledag van 10 februari zullen er entreetickets worden verkocht via Eventix.

De tickets zijn vanaf morgen (29 januari) 20:00 uur beschikbaar via: https://eventix.shop/g9g5w6v9

Let op! Ook alle PKC leden en medewerkers/vrijwilligers zullen een gratis ticket moeten bestellen om toegang te krijgen tot de hal.

Daarnaast zijn er een aantal reguliere entreetickets beschikbaar à €8,- (exclusief servicekosten).

Entreetickets moeten de 10e boven in de kantine in worden gewisseld voor een polsbandje, waarna je de hal kan betreden.

We hopen jullie allemaal te zien!

PKC Europacup commissie 2024