13 september 2024

Wat een inspirerende avond gisteren bij onze sponsor L&B! 🙌

Lachen, gieren en brullen (ja, echt brullen😉), maar ook ruimte voor goede gesprekken en het proeven van heerlijke wijnen. 🍷 Dat is in één zin de samenvatting van de bijeenkomst gisteravond.

De Ondernemersclub en selectie van PKC/Vertom waren te gast bij L&B. Het was een avond vol waardevolle inzichten, nieuwe connecties en een versterking van ons netwerk. De inspirerende omgeving en de gastvrijheid van onze sponsor creëerden de perfecte setting om ervaringen uit te wisselen en elkaar te leren kennen.

Speciale dank aan L&B voor hun geweldige ontvangst en aan alle aanwezigen voor hun bijdrage aan deze succesvolle avond.

Op naar een mooi seizoen. 🚀

Nieuwsgierig naar de ondernemersclub van PKC/Vertom of andere sponsormogelijkheden? Neem dancontact op via ondernemersclub@pkc-korfbal.nl

📸 Miranda Fok