4 juni 2023

Thema: Groen en wit.

Als afsluiting van het seizoen is er weer het slaapfeest bij PKC voor de kangoeroes, de F-jes en E-tjes. De mini-kangoeroes zijn welkom op zaterdagochtend bij de spelletjes (alleen de ochtend is ook mogelijk voor kinderen van 5 jaar)

Kinderen die voor 1 augustus 5 jaar zijn, F-jes en E-tjes zijn welkom vanaf vrijdagavond 23 juni 17.30 uur tot en met zaterdagochtend 24 juni 11.30 uur! Om 11.15 uur mogen de ouders komen om naar onze afsluiting te kijken.
Wij gaan er vanuit dat al deze kinderen bij PKC blijven slapen. Wij zorgen voor voldoende begeleiding!
Kosten zijn 7,50 euro.

Vrijdag 23 juni zien we jullie allemaal in het groen en wit verschijnen bij PKC! Je bent welkom vanaf 17.30 uur. Neem je luchtbed, hoeslaken, slaapzak en kussen mee dan kunnen je ouders alles netjes neerleggen in de hal. Je slaapt bij je eigen ploegje! Om 17.50 uur moeten je ouders echt weg, want dan gaat het grote feest beginnen. We gaan Lekkere patatjes eten!
Daarna gaan we een vossenjacht doen in het park. Na de vossenjacht volgt de bonte avond. Voor de bonte avond kan je je opgeven bij binnenkomst in de hal. Graag iets wat op spotify of youtube te vinden is. Het mag ook van tevoren gemaild worden met een linkje erbij.
Na een nachtje heerlijk slapen gaan we gezellig ontbijten en spelletjes doen. Om 11.15 uur verwachten we jullie ouders weer. We laten dan een dansje zien wat we dit weekend gaan leren. Daarna mag je weer naar huis om bij te komen van deze leuke nacht!

Wat neem je mee?
Luchtbed, kussen, hoeslaken, slaapzak, knuffel, tandpasta, tandenborstel, regenjas (bij slecht weer) en sportieve kleding een handdoek en een extra setje kleding voor de zaterdagochtend (je wordt bij mooi weer vast nat!).

Kinderen van 3 en 4 jaar zijn welkom op zaterdagochtend 24 juni van 9.00 uur tot en met 11.30 uur. Het is wel de bedoeling dat de ouders dan weer naar huis gaan. De kinderen worden in groepjes verdeeld en gaan leuke spelletjes doen (bij mooi weer kunnen ze nat worden, geef een tasje met handdoek en droge kleding mee). Om 11.15 uur mogen de ouders komen om naar onze afsluiting te kijken. Het zou leuk zijn als alle kinderen in het groen en wit zijn.
Kosten zijn 2,50 euro.

Hoe kan je je opgeven?
Stuur een mail naar kna@pkc-korfbal.nl.
Graag met naam, ploegje, leeftijd, bijzonderheden (allergieën/medicijnen enz.), hele weekend (vanaf 5 jaar) of alleen zaterdagochtend (3 en 4 jaar) en een telefoonnummer waarop de ouders te bereiken zijn. Opgeven voor 1 juni!

Hoe kan je betalen?
Maak 2,50 euro (3- en 4-jarigen) of 7,50 euro (vanaf 5 jaar) over op NL34 RABO 0195 2676 21 ten name van PKC/Vertom met daarbij de vermelding van naam en ploeg.

Oproep aan alle trainers van de kangoeroes, F-jes en E-tjes
Wij hopen natuurlijk dat jullie ook allemaal komen! Geef je op via de mail kna@pkc-korfbal.nl