21 juni 2024

Niels Mooij Draagt Voorzittershamer Over aan Rogier Jonkman na Zes Mooie Jaren als Bestuurder bij PKC/Vertom

Met trots, dankbaarheid en een vleugje nostalgie neemt PKC/Vertom afscheid van voorzitter Niels Mooij. Mooij, een man van visie en daadkracht, heeft zijn stempel gedrukt op de club en in die periode heeft hij samen met alle leden veel bereikt.

Een Terugblik op Vier Vruchtbare Jaren als Voorzitter

Toen Niels Mooij vier jaar geleden de rol van voorzitter op zich nam, bevond PKC/Vertom zich midden in de corona crisis. In de periode daarna zocht de club naar stabiliteit en groei, zowel binnen als buiten het veld. Onder zijn voorzitterschap heeft de club niet alleen de sportieve prestaties naar een hoger niveau getild, maar ook de betrokkenheid en saamhorigheid onder de leden versterkt. Zijn geliefde kreet “Iedereen telt mee” werd het mantra van de club, en zorgde ervoor dat elk lid zich gewaardeerd en gehoord voelde.

Mooij stond bekend om zijn benaderbare en warme persoonlijkheid, waardoor hij een verbindende figuur werd binnen de club. Zijn leiderschapsstijl, gekenmerkt door open communicatie en een luisterend oor, zorgde ervoor dat elke stem werd gehoord en gewaardeerd. Onder zijn leiding zijn tal van initiatieven gelanceerd die de club ten goede kwamen, zoals verschillende verbeteringen aan de accommodatie, aandacht voor een positief sportklimaat en ledenwerving.

De Toekomst in Goede Handen: Rogier Jonkman

De fakkel wordt nu doorgegeven aan Rogier Jonkman, een man die zijn sporen al ruimschoots heeft verdiend binnen de club. Jonkman, die bekend staat om zijn passie voor de sport en zijn organisatorische talenten, zal niet alleen de rol van voorzitter op zich nemen, maar ook zijn huidige portefeuille sport behouden. Zijn diepgaande kennis en ervaring zullen ongetwijfeld bijdragen aan een soepele overgang en verdere groei van PKC/Vertom.

Jonkman’s benoeming wordt breed gedragen binnen de club. Zijn toewijding aan PKC/Vertom en zijn visie voor de toekomst zijn inspirerend. De leden kijken ernaar uit om onder zijn leiding nieuwe successen te vieren en de sterke basis die Mooij heeft gelegd, verder uit te bouwen.

Een Welkom aan Brigitte van Roon: Een Nieuwe Wind in het Bestuur

Een andere verheugende ontwikkeling is de toetreding van Brigitte van Roon tot het bestuur. Van Roon brengt een frisse en vernieuwende blik met zich mee en zal de portefeuille van Niels Mooij overnemen. Haar komst betekent ook dat er na zes jaar weer een vrouw in het bestuur zit, een belangrijke stap voor de diversiteit en inclusiviteit van PKC/Vertom.

Van Roon heeft aanzienlijke ervaring als manager van de kids groep bij PKC/Vertom, waar ze succesvol heeft bijgedragen aan een groeiend ledenaantal en een sterke jeugdafdeling. Haar toewijding aan de jongste leden van de club en haar vermogen om een inclusieve en stimulerende omgeving te creëren, maken haar uitermate geschikt voor haar nieuwe rol binnen het bestuur. Brigitte is een echte verbinder, iemand die bruggen bouwt tussen verschillende groepen binnen de club en zorgt voor een hechte gemeenschap. Ze is vastberaden om de erfenis van Mooij voort te zetten en zijn projecten en initiatieven met evenveel passie en vastberadenheid te vervolgen.

Continuïteit en Stabiliteit: Ron Bouman

Daarnaast blijft Ron Bouman zijn belangrijke rol als Bestuurslid Financiën voortzetten. Bouman heeft het afgelopen jaar laten zien over de benodigde kennis en betrokkenheid te beschikken om de financiële gezondheid van PKC/Vertom te waarborgen. Dankzij het fundament dat het vorige Bestuurslid Financiën, Ronald Meijerman, heeft gelegd, kan Bouman voortbouwen op een solide basis. Zijn voortdurende inzet zorgt voor stabiliteit binnen het bestuur.

Een Mooie Toekomst

Met deze sterke bestuursformatie kijkt PKC/Vertom vol vertrouwen naar de toekomst. Het bestuur bedankt Niels Mooij voor zijn onvermoeibare inzet, zijn hart voor de club en zijn leiderschap dat PKC/Vertom heeft gebracht waar het nu staat.

De club verwelkomt Rogier Jonkman, Brigitte van Roon en Ron Bouman in hun respectieve rollen en ziet uit naar de samenwerking en de vele successen die ongetwijfeld in het verschiet liggen.

Samen werken we verder aan een bloeiende toekomst voor PKC/Vertom, een toekomst waarin we Mooij’s visie en toewijding eren en voortzetten.

Bedankt, Niels Mooij, voor zes mooie jaren. En welkom aan de nieuwe leiders die klaar staan om PKC/Vertom naar nieuwe hoogten te brengen.