9 april 2023

PKC/Vertom heeft zich, na een 19-22 overwinning op LDODK/Rinsma Modeplein, als eerste geplaatst voor de finale in Ahoy. De tweede finalist is nog niet bekend. DVO/Transus heeft zich herpakt na de verloren eerste play-off en dwingt een derde play-off af tegen Fortuna/Delta Logistiek. Dit duel wordt op dinsdag 11 april gespeeld.

Over alle praktische zaken rond de kaartverkoop en bussen voor Ahoy volgt morgen een extra weekbrief. Maandagavond (10 april) zal de ticketsite open gaan. Wat we al kunnen melden is dat alle jeugdleden ook dit jaar weer gratis met de bus mee kunnen, met dank aan enkele van onze sponsoren. Fantastisch, veel dank! Daarnaast sponsoren enkele leden van de Ondernemersclub via het Robin Hood fonds, net als bij het PKC-kamp.

Meer informatie volgt via de website, weekbrief en de socials.