4 september 2023

Beste leden,

Zoals jullie inmiddels wel hebben gelezen, op 7 september is de langverwachte L&B Verenigingsrun weer. We willen jullie aanmoedigen om ALLEMAAL aanwezig te zijn om er een fantastische avond van te maken.

Het wordt een avond vol sportiviteit, gezelligheid en natuurlijk wat gezonde competitie. De uitdaging is simpel: ren, loop zoveel mogelijk rondes op het speciaal uitgezette parcours. Maar dat is niet alles! Het team dat de meeste rondes in onze groene witte kleuren weet te voltooien, wint een fantastische prijs rechtstreeks uit onze verenigingskas! En bij de jeugd tellen de ouders en trainers ook mee.

Samen zorgen we niet alleen voor een gezellige avond, maar dragen we ook bij onze verenigingskas. Hoe meer leden meedoen, hoe groter het succes en hoe meer PKC/Vertom kan investeren in leuke activiteiten en evenementen voor jullie.

Dus zet 7 september in je agenda, trek je sportkleding aan en kom vol gas rennen, joggen of wandelen voor de verenigingskas!
‼️Na je run is er voor iedereen die gelopen heeft wat lekkers in de kantine.
Vergeet niet de hashtags #bethere #L&Bverenigingsrun #PKCKorfbal te gebruiken om je enthousiasme te delen en je medeleden aan te moedigen om mee te doen!

Tot dan!