2 mei 2023

PKC/Vertom heeft op 15 april 2023 in Ahoy een prachtig hoofdstuk aan haar geschiedenis toegevoegd: zowel PKC/Vertom 1 als PKC/Vertom A1 zijn kampioen van Nederland geworden!

Wij willen hier graag samen met onze leden en vrijwilligers bij stilstaan en nodigen jullie van harte uit voor de kampioensborrel na de eerste thuiswedstrijd op het veld van de eerste selectie op zaterdag 6 mei.  Aanvang wedstrijd PKC/Vertom  1 – Oost-Arnhem 1 : 15:30 uur

Wij vieren op die dag tevens de officiële ingebruikname van onze recent aangelegde zonnepanelen.

De kampioensborrel vindt plaats tijdens het ‘Fust Fest’ van PKC Events.

De eerste zaterdag met een vol wedstrijdprogramma op het veld, de fust moet op wegens wisseling in het kantine aanbod én het zonnetje gaat schijnen! Alle reden voor een gezellig feestje. De hele middag van 12.30 tot 20.00 is het buiten terras met biertafels geopend op het bijveld en de buitenbar is open! Aan het eind van de middag kan iedereen genieten van een broodje hamburger met friet!

Zanger Danny Ebbers zal met zijn heerlijke stem en Hollandse meezingers het avondprogramma vullen van 17.00-20.00! (Na het succes van de PKC Play-Off Party, mag je dit niet missen).
Na 20.00 sluit het buitenterras en kunnen de echte feestvierders zich naar de kantine verplaatsen.
Wedstrijd schema zaterdag 6 mei:
PKC A1 – KCC A1 12.30
PKC 2 – Dalto 2 14.00
PKC 1 – Oost-Arnhem 15.30
PKC 8 – GKV 5 13.00 (veld 2)