15 augustus 2023

We gaan weer beginnen! Schrijf onderstaande data in je agenda en lees de informatie even goed door.

Het trainingsschema en oefenprogramma vind je <hier>. let op! er zijn enkele aanpassingen, kijk dus goed.

Di-Do 15-17 aug Start trainingen (jeugd)selecties S3-4, ABCDE
Za 19-aug Oefenwedstrijden S3-4 , ABCD 1-2 bij DVO
Ma 21-aug Start alle trainingen nieuwe seizoen
Za 26-aug Open dag PKC alle oefenwedstrijden thuis
Za 2-sep Oefenwedstrijden
Don 7-sep L&B verenigingsrun
Za 9-sep Start veldcompetitie

• Komende week wordt het competitieprogramma bekend.
  • voor de oefenwedstrijden zijn teams aangewezen die moeten fluiten: trainers zorg dat je bij jou team de scheidsrechters aanwijzen die moeten fluiten!!!
  • Het spelmateriaal is weer up to date gemaakt. Heb je per ongeluk thuis nog materiaal liggen? Lever die dan in mij Bas.
  • Er is ruim genoeg materiaal maar ruim het goed op daar waar het thuishoort, ga niet lopen slepen met de grondplaten van bij- naar hoofdveld of palen en korven naar binnen en buiten
  • Sleutels van de ballenkastjes behoren nu bij de nieuwe trainers te zijn, of bij de coördinatoren. Nog sleutels in je bezit? Lever deze dan in bij Bas.
  • Trainers en coaches, zorg dat je KNKV wedstrijdapp werkt, je mailadres moet hetzelfde zijn als wat voor de ledenadministratie in Sportlink staat.