1 februari 2024

Het zal de oplettende lezer niet ontgaan zijn, maar voor iedereen die het nog niet wist:

Van 7 februari tot en met 10 februari organiseren we bij PKC/Vertom de IKF Korfball Champions League Final.

Beter bekend als de Europa Cup. Tijdens dit vierdaagse evenement spelen vijf Europese ploegen onderlinge wedstrijden en ons eigen vlaggenschip speelt op zaterdag 10 februari om 16.00 de grote finale tegen Boeckenberg.

De laatste keer dat dit toernooi bij PKC/Vertom gehouden werd – dat was in 2014 – beleefden we een hele mooie week. Inmiddels is bijna alles geregeld om er ook dit jaar weer een groot succes van te maken.

Maar het wordt natuurlijk pas écht leuk als de hal bomvol zit, als de sfeer goed is, als de grote beker in Papendrecht blijft en… als er nog een leuk slotfeest gehouden wordt. In de extra weekbrief rondom de IKF KCL Final vind je alle nodige informatie. Van het het programma, tot de ticketverkoop (let op: ook als PKC-lid moet je een (gratis) ticket reserveren!) en de overige events.

Ook kun je voor verdere informatie over de IKF KCL Final je terecht op www.pkc-korfbal.nl/europacup2024. Hier vind je onder andere het wedstrijdprogramma, de ticketsite, de uitslagen, standen én een link naar de livestreams. Houd bovendien de socials in de gaten (en vergeet de socials van PKC Events niet!).

Mocht je nog vragen hebben, stel die dan gerust aan de organisatie via europacup@pkc-korfbal.nl.

Wij tellen af tot de start op 7 februari. Jullie hopelijk ook. Dan zien we  jullie graag allemaal van 7 tot 10 februari in de PKC-hal!

Namens de organisatie van de IKF KCL Final,

Ronald Kunst